Για να κατεβάσετε την ανακοίνωση πατήστε εδώ
Στις
λίγες μέρες εφαρμογής του νέου πληροφοριακού συστήματος με τον “φιλόδοξο” τίτλο
SmartHR, αποκαλύφθηκε ότι πρόκειται στην κυριολεξία για crash test, που
αποδέκτες είχε το σύνολο των εργαζομένων στον όμιλο ΟΤΕ.
λίγες μέρες εφαρμογής του νέου πληροφοριακού συστήματος με τον “φιλόδοξο” τίτλο
SmartHR, αποκαλύφθηκε ότι πρόκειται στην κυριολεξία για crash test, που
αποδέκτες είχε το σύνολο των εργαζομένων στον όμιλο ΟΤΕ.
Αυτό
τεκμηριώνεται στις 10 μέρες λειτουργίας του Π.Σ. smartHR
που
ενώ αναμενόταν.. ότι με ένα απλό «κλικ»
θα καταχωρούνται βασικές εργασίες αιτημάτων που αφορούν στις προσωπικές
πληροφορίες των εργαζομένων (από την οικογενειακή
κατάσταση, προγράμματα εργασίας, άδειες φροντίδας τέκνου, αίτηση stand by, μέχρι
κανονικές-ειδικές άδειες, επιδόματα, ρεπό) η πραγματικότητα με πλήθος από «υποβολές», διαγραφές και τα αμέτρητα
τηλέφωνα και τα emails στις υπηρεσίες MyHR, έχει διαψεύσει κάθε προσδοκία για την εμπειρία της λειτουργίας του «εύκολα
και ψηφιακά».
τεκμηριώνεται στις 10 μέρες λειτουργίας του Π.Σ. smartHR
που
ενώ αναμενόταν.. ότι με ένα απλό «κλικ»
θα καταχωρούνται βασικές εργασίες αιτημάτων που αφορούν στις προσωπικές
πληροφορίες των εργαζομένων (από την οικογενειακή
κατάσταση, προγράμματα εργασίας, άδειες φροντίδας τέκνου, αίτηση stand by, μέχρι
κανονικές-ειδικές άδειες, επιδόματα, ρεπό) η πραγματικότητα με πλήθος από «υποβολές», διαγραφές και τα αμέτρητα
τηλέφωνα και τα emails στις υπηρεσίες MyHR, έχει διαψεύσει κάθε προσδοκία για την εμπειρία της λειτουργίας του «εύκολα
και ψηφιακά».
Σήμερα
το σύστημα χρησιμοποιείται από τους “managers”
όπως αυτοί περιγράφονται από το ίδιο το smartHR. Η εμπειρία που καταγράφεται είναι ιδιαίτερα
πιεστική. Αύριο, που το σύστημα θα χρησιμοποιείται από τους εργαζόμενους της πρώτης
γραμμής της παραγωγής ΤΤΛΠ – Εμπορικά Καταστήματα – Υποστήριξη Πωλήσεων θα
εντείνει την ήδη καθημερινή τους υπερεντατικοποιημένη πραγματικότητα, με ένα
σύστημα που δημιουργεί προβλήματα στην πραγματική καταγραφή των repo, των επιδομάτων, της χρονοπαρουσίας μέχρι και στην
καταχώρηση ειδικών αδειών.
το σύστημα χρησιμοποιείται από τους “managers”
όπως αυτοί περιγράφονται από το ίδιο το smartHR. Η εμπειρία που καταγράφεται είναι ιδιαίτερα
πιεστική. Αύριο, που το σύστημα θα χρησιμοποιείται από τους εργαζόμενους της πρώτης
γραμμής της παραγωγής ΤΤΛΠ – Εμπορικά Καταστήματα – Υποστήριξη Πωλήσεων θα
εντείνει την ήδη καθημερινή τους υπερεντατικοποιημένη πραγματικότητα, με ένα
σύστημα που δημιουργεί προβλήματα στην πραγματική καταγραφή των repo, των επιδομάτων, της χρονοπαρουσίας μέχρι και στην
καταχώρηση ειδικών αδειών.
Καλούμε την Διοίκηση να ανακαλέσει και να
αντικαταστήσει την εφαρμογή του συγκεκριμένου ηλεκτρονικού συστήματος. Να
επανέλθει όταν θα είναι πλήρως λειτουργικό, θα εξυπηρετεί πραγματικά την
καθημερινότητά μας διευκολύνοντας την και όχι να γίνονται ανέξοδα test στην πλάτη μας επιβαρύνοντας την ήδη
εξαντλητική καθημερινότητα μας.
αντικαταστήσει την εφαρμογή του συγκεκριμένου ηλεκτρονικού συστήματος. Να
επανέλθει όταν θα είναι πλήρως λειτουργικό, θα εξυπηρετεί πραγματικά την
καθημερινότητά μας διευκολύνοντας την και όχι να γίνονται ανέξοδα test στην πλάτη μας επιβαρύνοντας την ήδη
εξαντλητική καθημερινότητα μας.
ΥΓ: Αν θέλουν την πραγματική ενοποίηση των εργαζομένων
στον όμιλο ΟΤΕ γιατί ξεκινούν από ένα πληροφοριακό σύστημα; Ο καλύτερος τρόπος
για να γίνει πράξη η ενοποίηση είναι η υπογραφή μίας ενιαίας ΣΣΕ για το
σύνολο των εργαζομένων. Εξάλλου η περίοδος των διαπραγματεύσεων για την ΣΣΕ
στον όμιλο συνεχίζεται και είναι η στιγμή να γίνει η αυτοκριτική όσων με λόγια
και έργα, καλλιεργούν τον πολυκερματισμό και τη διάσπαση των εργαζομένων στον
όμιλο ΟΤΕ. Κάτι που στο επόμενο διάστημα θέλουν να παραμείνει. Η κατάργηση του
απαράδεκτου καθεστώτος της πολυδιάσπασης και του διαχωρισμού των εργαζομένων
στον όμιλο σε νέους-παλιούς-μητρικής-θυγατρικών-μέσω τρίτων εταιρειών πρέπει να
γίνει αίτημα για το σύνολο των εργαζόμενων και απάντηση στις προθέσεις της
διοίκησης για ενοποίηση, «αλά καρτ».
στον όμιλο ΟΤΕ γιατί ξεκινούν από ένα πληροφοριακό σύστημα; Ο καλύτερος τρόπος
για να γίνει πράξη η ενοποίηση είναι η υπογραφή μίας ενιαίας ΣΣΕ για το
σύνολο των εργαζομένων. Εξάλλου η περίοδος των διαπραγματεύσεων για την ΣΣΕ
στον όμιλο συνεχίζεται και είναι η στιγμή να γίνει η αυτοκριτική όσων με λόγια
και έργα, καλλιεργούν τον πολυκερματισμό και τη διάσπαση των εργαζομένων στον
όμιλο ΟΤΕ. Κάτι που στο επόμενο διάστημα θέλουν να παραμείνει. Η κατάργηση του
απαράδεκτου καθεστώτος της πολυδιάσπασης και του διαχωρισμού των εργαζομένων
στον όμιλο σε νέους-παλιούς-μητρικής-θυγατρικών-μέσω τρίτων εταιρειών πρέπει να
γίνει αίτημα για το σύνολο των εργαζόμενων και απάντηση στις προθέσεις της
διοίκησης για ενοποίηση, «αλά καρτ».