Την Τρίτη 30/1 πραγματοποιήθηκε συζήτηση των εργαζομένων του Διοικητικού Μεγάρου για το θέμα της μετακίνησης με πρωτοβουλία της ΕΣΚ. Συζητήθηκαν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε καθημερινά αλλά και οι λύσεις που πρέπει να δοθούν από την εταιρία.
Το Νοέμβρη του 2023 είχε σταλεί προς την διοίκηση του HR, υπόμνημα από το ΣΕΤΗΠ για τα αντίστοιχα ζητήματα. Πιθανολογούμε ότι η Διοίκηση – από κοινού με τις πλειοψηφίες των σωματείων (Ενιαία Δύναμη) ήταν απασχολημένοι εκείνο το διάστημα με την υπογραφή συμβάσεων μηδενικών αυξήσεων για τους εργαζόμενους στις θυγατρικές και για αυτό δεν έδωσαν την παραμικρή απάντηση.
Η μετακίνηση προς και από το ΔΜ είναι πολύ σοβαρό ζήτημα για τους εργαζόμενους που κοστίζει προσωπικό χρόνο, χρήματα, ψυχική ηρεμία και σωματική κόπωση και πρέπει να λυθεί άμεσα από την εταιρία. Ο κύριος όγκος των εργαζόμενων έχει μεταφερθεί εδώ και 7 μήνες και στο τελικό στάδιο ανακαίνισης, το ΔΜ θα αποτελεί ένα χώρο εργασίας 4200 εργαζόμενων. Στο κτίριο χιλιάδων θέσεων εργασίας, υπάρχει ο μεγαλύτερος ιδιωτικός σταθμός φόρτισης αυτοκινήτων, αλλά δεν υπάρχει 2ο δρομολόγιο από/προς Δ. Πλακεντίας, γίνεται αγώνας δρόμου για μία θέση στο παρκινγκ, εργαζόμενοι από Δυτικά / Νότια προάστια αλλάζουν 3-4 διαφορετικά μέσα.
Η εταιρία μπορεί πολύ εύκολα να σχεδιάσει δρομολόγια που να βολεύουν τους περισσότερους εργαζόμενους, να μειώσει το κόστος για τους εργαζόμενους και για το περιβάλλον.
Στην παραπάνω κατεύθυνση οι πλειοψηφίες στην Ομοσπονδία και στα επιχειρησιακά σωματεία στον ΟΤΕ θα πρέπει να πιέσουν για λύσεις. Θυμίζουμε ότι μας παρουσίασαν ως πράξη «επιτυχίας» ότι τελείωσε η ανακαίνιση σε μέρος του κτιρίου και ελευθερώθηκε το parking (!). Κυκλοφόρησαν ερωτηματολόγιο για τις ανάγκες των εργαζόμενων στην μετακίνηση και 3 μήνες μετά δεν έχουν πει την παραμικρή κουβέντα. Αυτά δεν βοηθάνε για να διεκδικήσουμε λύσεις στα προβλήματα της καθημερινότητας μας, αντίθετα υποτιμούν την νοημοσύνη μας.
Προτείνουμε ως άμεσες λύσεις:
- Συχνά δρομολόγια από Δ. Πλακεντίας όπως αυτά που πραγματοποιούνται από και προς το Σταθμό της Νερατζιώτισσας. Να προστεθούν και άλλοι κοντινοί σταθμοί του μετρό στα δρομολόγια Δ. Πλακεντίας και Νερατζιώτισσα (πχ Πεντέλη).
- Χρήση των δεσμευμένων θέσεων στάθμευσης που δεν χρησιμοποιούνται καθημερινά. Θα μπορούσε να γίνει μέσω εφαρμογής. Ενοικίαση από την εταιρία θέσεων στάθμευσης για τους εργαζόμενους σε κοντινό σημείο.
- Να επαναδρομολογηθούν τα λεωφορεία όπως αυτά εξυπηρετούσαν εκατοντάδες εργαζόμενους μέχρι το 2012. Ειδικά για τους συναδέλφους που μένουν στα Νότια και στα Δυτικά υπάρχει μεγάλο πρόβλημα
- Κάλυψη του κόστους χρήσης της Αττικής οδού για όποιο συνάδελφο τον εξυπηρετεί ή του κόστους κάρτας απεριορίστων διαδρομών στα ΜΜΜ. Ειδική πρόβλεψη κάλυψης κόστους μετακίνησης για όσους εργαζόμενους δουλεύουν σε καθεστώς βαρδιών
- Να δημιουργηθεί χώρος, με προστασία από τις καιρικές συνθήκες για την αναμονή των λεωφορείων εντός Διοικητικού Μεγάρου
- Η αποχώρηση των αυτοκινήτων από το parking να γίνεται και από την έξοδο της Κηφισίας ώστε να αποφεύγουμε το απογευματινό μποτιλιάρισμα στην έξοδο της οδού Σίνα
- Να μεταφερθούν οι φορτιστές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων από την πλευρά των αυτοκινήτων στη Διονύσου γιατί τα καλώδια είναι στο πεζοδρόμιο με κίνδυνο ατυχήματος.
Απαιτούμε τον καθορισμό συνάντησης με την εργοδοσία μέχρι 19/2. Σε περίπτωση που εργοδοσία αρνηθεί θα κλιμακώσουμε τη διεκδίκηση των δίκαιων αιτημάτων μας
ΥΓ. Οριστική επίλυσης του ζητήματος με το παρκινγκ μπορεί να δοθεί με απλές μεθόδους που έχουν χρησιμοποιηθεί σε άλλους υπαίθριους χώρους στάθμευσης πριν 20 χρόνια. Παράδειγμα η σιδηροκατασκευή που βλέπετε στην παρακάτω εικόνα