
Η ανακοίνωση της διοίκησης του ΟΤΕ για δέσμευση 200 θέσεων στάθμευσης σε γειτονικό από το ΔΜ χώρο αποτελεί ένα 1ο βήμα για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι χιλιάδες εργαζόμενοι του Μεγάρου στο ζήτημα της στάθμευσης. Είναι μια νίκη των εργαζόμενων που, όμως, δεν λύνει το τεράστιο ζήτημα της μετακίνησης, ενώ και στο θέμα της στάθμευσης δίνει μια σημαντική ανάσα χωρίς όμως να το λύνει οριστικά αν αναλογιστούμε και την επιβάρυνση που θα προκύψει από τα πολλά και μεγάλα κτίρια που ανεγείρονται στη γύρω περιοχή.
Η παραπάνω εξέλιξη δεν ήρθε τυχαία. Η ΕΣΚ εδώ και καιρό με συγκεκριμένες δράσεις και παρεμβάσεις ανέδειξε το θέμα τόσο στα όργανα της ΟΜΕ και των σωματείων όσο και με ανακοινώσεις και δελτία τύπου. Ωστόσο, σημείο καμπής στην προσπάθεια αυτή αποτέλεσε η σύσκεψη που είχαμε οργανώσει στις 30/1 στην οποία συμμετείχαν πολλοί συνάδελφοι. Αποδεικνύεται, λοιπόν, ότι η πίεση και η οργάνωση των εργαζόμενων είναι ο μόνος τρόπος για να επιλυθούν τα προβλήματα μας. Ας αναλογιστούμε τι θα μπορούσαμε να κερδίσουμε αν στην πλειοψηφία της ΟΜΕ και των σωματείων δεν βρίσκονταν άνθρωποι της εργοδοσίας.
Συνεχίζουμε την προσπάθεια επίλυσης των προβλημάτων της καθημερινότητας των εργαζόμενων στο ΔΜ διεκδικώντας:
- Να μειωθούν οι τιμές στο εστιατόριο
- Να επαναδρομολογηθούν τα λεωφορεία όπως αυτά εξυπηρετούσαν εκατοντάδες εργαζόμενους μέχρι το 2012. Ειδικά για τους συναδέλφους που μένουν στα Νότια και στα Δυτικά το πρόβλημα είναι τεράστιο.
- Συχνά δρομολόγια από Δ. Πλακεντίας όπως αυτά που πραγματοποιούνται από και προς το Σταθμό της Νερατζιώτισσας. Να προστεθούν και άλλοι κοντινοί σταθμοί του μετρό στα δρομολόγια Δ. Πλακεντίας και Νερατζιώτισσα (πχ Πεντέλη).
- Να δημιουργηθεί χώρος, με προστασία από τις καιρικές συνθήκες για τους εργαζόμενους που αναμένουν τα λεωφορεία στο προαύλιο του Διοικητικού Μεγάρου
- Χρήση των δεσμευμένων θέσεων στάθμευσης που δεν χρησιμοποιούνται καθημερινά. Θα μπορούσε να γίνει μέσω εφαρμογής.
- Κάλυψη του κόστους χρήσης της Αττικής οδού για όποιο συνάδελφο τον εξυπηρετεί ή του κόστους κάρτας απεριορίστων διαδρομών στα ΜΜΜ. Ειδική πρόβλεψη κάλυψης κόστους μετακίνησης για όσους εργαζόμενους δουλεύουν σε καθεστώς βαρδιών
- Η αποχώρηση των αυτοκινήτων από το parking να γίνεται και από την έξοδο της Κηφισίας ώστε να αποφεύγουμε το απογευματινό μποτιλιάρισμα στην έξοδο της οδού Σίνα
- Να δοθεί λύση με τα καλώδια φόρτισης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο πεζοδρόμιο που οδηγεί στη Διονύσου γιατί λόγω έλλειψης σχετικής υποδομής (πχ κανάλι για το καλώδιο στο πεζοδρόμιο) αλλά και λόγω της αδιαφορίας των στελεχών, που αφήνουν τα καλώδια σε ύψος εως και 1 μέτρο πάνω από το πεζοδρόμιο, υπάρχει σοβαρός κίνδυνος ατυχήματος.