
Μέσα στις
συνθήκες της ολομέτωπης επίθεσης του κεφαλαίου, στα πλαίσια υλοποίησης των
πολιτικών της Ε.Ε (και των κομμάτων που ορκίζονται πίστη σε αυτή), για την πλήρη
απορρύθμιση (ανατροπή) των
εργασιακών σχέσεων, η εργοδοσία στον ΟΤΕ προχωράει, με αιχμή και πρόφαση την
αναδιοργάνωση, στο κλείσιμο του Σταθμού Αυτοκινήτων Καλλιθέας στα πλαίσια
αλλαγών στη «διαχείριση του στόλου οχημάτων» του ομίλου. Τα 2.500 περίπου
οχήματα δεν είναι μια απλή υπόθεση, σχετίζεται άμεσα με στόχους κι επιδιώξεις
μέσα κι έξω από τον ΟΤΕ. Να πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά :
συνθήκες της ολομέτωπης επίθεσης του κεφαλαίου, στα πλαίσια υλοποίησης των
πολιτικών της Ε.Ε (και των κομμάτων που ορκίζονται πίστη σε αυτή), για την πλήρη
απορρύθμιση (ανατροπή) των
εργασιακών σχέσεων, η εργοδοσία στον ΟΤΕ προχωράει, με αιχμή και πρόφαση την
αναδιοργάνωση, στο κλείσιμο του Σταθμού Αυτοκινήτων Καλλιθέας στα πλαίσια
αλλαγών στη «διαχείριση του στόλου οχημάτων» του ομίλου. Τα 2.500 περίπου
οχήματα δεν είναι μια απλή υπόθεση, σχετίζεται άμεσα με στόχους κι επιδιώξεις
μέσα κι έξω από τον ΟΤΕ. Να πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά :
Η
μόνη έννοια του εργοδότη, αυτό που σταθερά επιδιώκει – με όλα τα μέσα – είναι
να διασφαλίσει τη μεγιστοποίηση των κερδών του, την ενίσχυση της θέσης του
ομίλου απέναντι στους ανταγωνιστές του κλάδου.
μόνη έννοια του εργοδότη, αυτό που σταθερά επιδιώκει – με όλα τα μέσα – είναι
να διασφαλίσει τη μεγιστοποίηση των κερδών του, την ενίσχυση της θέσης του
ομίλου απέναντι στους ανταγωνιστές του κλάδου.
1)
Ο
εργοδότης ΟΤΕ – DEUTSCHE TELEKOM – προχωράει σε «αναδιοργάνωση» με στόχο τη μείωση του «λειτουργικού κόστους». Η
ΣΣΕ μείωσης των μισθών, οι προσλήψεις νέων εργαζόμενων μέσω θυγατρικών όπως η OTEplus, η E–Value, με μισθούς πείνας, οι συμβάσεις
δανεισμού εργαζομένων μεταξύ των εταιρειών, το «σπαστό» ωράριο, τα σχέδια
κατάργησης βαρδιών, το stand by κλπ. είναι κρίκοι της ίδιας
αλυσίδας.
Ο
εργοδότης ΟΤΕ – DEUTSCHE TELEKOM – προχωράει σε «αναδιοργάνωση» με στόχο τη μείωση του «λειτουργικού κόστους». Η
ΣΣΕ μείωσης των μισθών, οι προσλήψεις νέων εργαζόμενων μέσω θυγατρικών όπως η OTEplus, η E–Value, με μισθούς πείνας, οι συμβάσεις
δανεισμού εργαζομένων μεταξύ των εταιρειών, το «σπαστό» ωράριο, τα σχέδια
κατάργησης βαρδιών, το stand by κλπ. είναι κρίκοι της ίδιας
αλυσίδας.
2)
Το
κλείσιμο υπηρεσιακών λειτουργιών που δεν έχουν αμιγώς τηλεπικοινωνιακό έργο (
όπως το συγκρότημα μεταφορικών μέσων δηλ. το Γκαράζ) ή η μεταφορά τους – μαζί
με το προσωπικό τους- σε θυγατρικές π.χ ΟΤΕ Service, είναι ένας ακόμη κρίκος. Αυτό δήλωσε ό ίδιος ο Δ. Σύμβουλος του ΟΤΕ κ.
Τσαμάζ, στο πρόσφατο συνέδριο της ΟΜΕ-ΟΤΕ ύστερα από παρέμβαση του
εκπροσώπου της ΕΣΚ-ΟΤΕ.
Το
κλείσιμο υπηρεσιακών λειτουργιών που δεν έχουν αμιγώς τηλεπικοινωνιακό έργο (
όπως το συγκρότημα μεταφορικών μέσων δηλ. το Γκαράζ) ή η μεταφορά τους – μαζί
με το προσωπικό τους- σε θυγατρικές π.χ ΟΤΕ Service, είναι ένας ακόμη κρίκος. Αυτό δήλωσε ό ίδιος ο Δ. Σύμβουλος του ΟΤΕ κ.
Τσαμάζ, στο πρόσφατο συνέδριο της ΟΜΕ-ΟΤΕ ύστερα από παρέμβαση του
εκπροσώπου της ΕΣΚ-ΟΤΕ.
Στο ευνοϊκό
πολιτικό και συνδικαλιστικό έδαφος (λόγω της «καλής» συνεργασίας με τις ηγεσίες
των ΠΑΣΚΕ – ΔΑΚΕ ) η Διοίκηση του ΟΤΕ, κάνει ότι μπορεί για να προχωρήσει τα
σχέδιά της χωρίς εντάσεις και συγκρούσεις … με «διάλογο» και συμφωνίες με την ΟΜΕ ΟΤΕ και τα Σωματεία.
πολιτικό και συνδικαλιστικό έδαφος (λόγω της «καλής» συνεργασίας με τις ηγεσίες
των ΠΑΣΚΕ – ΔΑΚΕ ) η Διοίκηση του ΟΤΕ, κάνει ότι μπορεί για να προχωρήσει τα
σχέδιά της χωρίς εντάσεις και συγκρούσεις … με «διάλογο» και συμφωνίες με την ΟΜΕ ΟΤΕ και τα Σωματεία.
Όσοι μέσα σε
αυτό το περιβάλλον κρατάνε τους εργαζόμενους σε αναμονή είτε για εύκολες λύσεις είτε για εξόδους φυγής με κάποιας
μορφής βόλεμα ή ‘’εθελούσια’’ σκάβουν το
λάκκο μας.
αυτό το περιβάλλον κρατάνε τους εργαζόμενους σε αναμονή είτε για εύκολες λύσεις είτε για εξόδους φυγής με κάποιας
μορφής βόλεμα ή ‘’εθελούσια’’ σκάβουν το
λάκκο μας.
Δεν υπάρχουν λύσεις ωφέλιμες και για το κεφάλαιο και για τους
εργαζόμενους. Να μη ξεχνάμε αυτή την απλή αλήθεια τώρα που πληθαίνουν τα κούφια λόγια
κι οι υποσχέσεις για κυβερνητικές λύσεις με τους εργαζόμενους στη γωνία.
εργαζόμενους. Να μη ξεχνάμε αυτή την απλή αλήθεια τώρα που πληθαίνουν τα κούφια λόγια
κι οι υποσχέσεις για κυβερνητικές λύσεις με τους εργαζόμενους στη γωνία.
Το θέμα της
διαχείρισης του στόλου οχημάτων, το κλείσιμο του Σταθμού Οχημάτων Καλλιθέας
είναι σήμα κινδύνου για όλους τους
εργαζόμενους. Αυτή την εργοδοτική λογική θα τη βρούμε παντού μπροστά μας, αφορά
το σύνολο των εργαζομένων στον όμιλο εταιριών ΟΤΕ.
διαχείρισης του στόλου οχημάτων, το κλείσιμο του Σταθμού Οχημάτων Καλλιθέας
είναι σήμα κινδύνου για όλους τους
εργαζόμενους. Αυτή την εργοδοτική λογική θα τη βρούμε παντού μπροστά μας, αφορά
το σύνολο των εργαζομένων στον όμιλο εταιριών ΟΤΕ.
Χρειάζεται άμεση αγωνιστική
συσπείρωση και οργάνωση σε κάθε τόπο δουλειάς. Ανυποχώρητη διεκδικητική στάση
απέναντι στα εργοδοτικά σχέδια. Να αποκρούσουμε την παράδοση του Σταθμού
Οχημάτων Καλλιθέας στους ιδιώτες.
συσπείρωση και οργάνωση σε κάθε τόπο δουλειάς. Ανυποχώρητη διεκδικητική στάση
απέναντι στα εργοδοτικά σχέδια. Να αποκρούσουμε την παράδοση του Σταθμού
Οχημάτων Καλλιθέας στους ιδιώτες.
Να διασφαλίσουμε
τη συνέχιση της λειτουργίας του με γνώμονα τη συντήρηση των οχημάτων με τρόπο ασφαλή για τους εργαζόμενους που
επιβιβάζονται καθημερινά στα οχήματα του ΟΤΕ.
τη συνέχιση της λειτουργίας του με γνώμονα τη συντήρηση των οχημάτων με τρόπο ασφαλή για τους εργαζόμενους που
επιβιβάζονται καθημερινά στα οχήματα του ΟΤΕ.
Το πολιτικό
συμπέρασμα από όλα αυτά είναι καταδίκη των κομμάτων του ευρωμονόδρομου, της
ταξικής συνεργασίας – της υποταγής των εργαζομένων στον «κοινωνικό εταιρισμό».
συμπέρασμα από όλα αυτά είναι καταδίκη των κομμάτων του ευρωμονόδρομου, της
ταξικής συνεργασίας – της υποταγής των εργαζομένων στον «κοινωνικό εταιρισμό».
Όποιοι (σε
ΟΜΕ- ΟΤΕ και Σωματεία) καλλιεργούν το έδαφος για να εκδηλώνεται η επιθετικότητα
του εργοδότη, έχουν εγκληματικές ευθύνες,
είναι επικίνδυνοι για τους εργαζόμενους στο σύνολό τους.
ΟΜΕ- ΟΤΕ και Σωματεία) καλλιεργούν το έδαφος για να εκδηλώνεται η επιθετικότητα
του εργοδότη, έχουν εγκληματικές ευθύνες,
είναι επικίνδυνοι για τους εργαζόμενους στο σύνολό τους.
ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΟΔΟΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ
ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΣΤΗ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΟΠΟ ΔΟΥΛΕΙΑΣ
ΣΕ ΤΑΞΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΕΤΗΠ – ΠΑΜΕ