Η κατάσταση που επικρατεί με την εντατικοποίηση σε μια σειρά τμημάτων της εταιρίας διαμορφώνει μια εφιαλτική καθημερινότητα για τους εργαζόμενους. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι όσα καταγγέλλουν ότι βιώνουν οι συνάδελφοι που δουλεύουν στα τμήματα πωλήσεων επιχειρησιακών πελατών. Σε αυτά τα τμήματα η διαχείριση του προσωπικού θυμίζει τον τρόπο που φορτώνουν τα γαϊδουράκια στη Σαντορίνη μέχρι αυτά να λυγίσουν: Αύξηση στόχων πωλήσεων, εκτόξευση της διαχειριστικής δουλειάς κατά 60% για τους υφιστάμενους πελάτες, όξυνση της πίεσης προς τους εργαζόμενους μέσω αξιολόγησης και εμμέσων απειλών. Δεν είναι δυνατόν να κατηγορούνται οι εργαζόμενοι που δεν πιάνουν τους στόχους των πωλήσεων που κάποιος άλλος ορίζει για εκείνους την ίδια ώρα που αυξάνεται εκθετικά και η υπόλοιπη δουλειά. Επίσης, δεν είναι δυνατόν να δουλεύουμε σε ένα καθεστώς απειλών για το εργασιακό μας μέλλον, σε ένα περιβάλλον που περιλαμβάνει ακόμα και λεκτικές επιθέσεις και προσβολές. Οι εργαζόμενοι έχουν αξιοπρέπεια, ωράριο και προσωπική ζωή και αν δεν επαρκεί το προσωπικό για τη δουλειά που υπάρχει, η λύση είναι οι προσλήψεις προσωπικού. Φτάνει πια με τη διαρκή αύξηση της δουλειάς και το κλίμα εκφοβισμού για να σκύψουμε το κεφάλι.
Σαν να μην έφταναν τα παραπάνω, εργαζόμενοι με πολλά χρόνια παγωμένους μισθούς παρέμειναν στον πάγο. Βέβαια αυτό δεν συνέβη μόνο σε αυτά τα τμήματα, υπάρχουν καταγγελίας και από μια σειρά άλλων διευθύνσεων ότι οι αυξήσεις ήταν για λίγους και όσες δόθηκαν ήταν μικρές. Ακόμη και σε τμήματα της διεύθυνσης Πληροφορικής, που αντιμετωπίζει και το μεγαλύτερο πρόβλημα με τη φυγή εργαζομένων λόγω μεγάλης οικονομικής ψαλίδας σε σχέση με την αγορά και της συνεχώς αυξανόμενης εντατικοποίησης, υπήρξαν υποδιευθύνσεις που αύξηση είδαν συνάδελφοι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού. Όλο όσα έγιναν σε σχέση με τις αυξήσεις που έδωσε κατά το δοκούν η εργοδοσία έκαναν ξεκάθαρο και στον πλέον δύσπιστο ότι αυξήσεις οι εργαζόμενοι θα δουν μόνο μέσα από συλλογική διεκδίκηση. Η λήξη της ΣΣΕ στη μητρική είναι μια πρόκληση για όλους μας ώστε να δούμε με συλλογικούς όρους βελτίωση στους μισθούς μας και στα εργασιακά μας δικαιώματα.
Τα παραπάνω ως ΕΣΚ – ΟΤΕ τα θέσαμε στο τελευταίο ΔΣ του ΠΑΣΥΠ – ΟΤΕ. Ειδικά για τα ζητήματα των πωλητών επιχειρησιακών πελατών περιμέναμε τη λήψη συγκεκριμένων μέτρων καθώς συμβαίνουν στη διεύθυνση που ανήκει και ο πρόεδρος του σωματείου. Δεσμευόμαστε ότι θα τα θέσουμε και στο ΔΣ του ΕΣΕ – ΟΤΕ αλλά θα αναλάβουμε κι άλλες πρωτοβουλίες ώστε να εκφραστεί η αντίδραση των ίδιων των εργαζόμενων μέσα από τη συλλογική δράση.
